адреса: 47740, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, с.Ступки
голова: Куць Петро Филимонович (тел.: 49-74-52)
секретар: Пащин Леся Омелянівна
ІНФОРМАЦІЯ
про доведення до споживачів даних про зміну тарифів на послуги з вивезення побутових відходів на території Ступківської сільської ради Тернопільського району
За результатами проведеного конкурсу, згідно рішення виконавчого комітету Ступківської сільської ради від 21.06.2012 р. № 36, приватне підприємство «Катруб» визнано виконавцем послуг зі збирання та вивезення твердих побутових відходів на території Ступківської сільської ради.
Рішенням виконавчого комітету Ступківської сільської ради Тернопільського району від 29.11.2013 р. № 52 встановлено тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів в розрахунку за 1 куб м твердих побутових відходів: для населення – 46,94 грн. (з ПДВ), для бюджетних організацій – 46,94 грн. (з ПДВ), для інших споживачів – 47,58 грн. (з ПДВ).
З моменту встановлення і до теперішнього часу розміри тарифів не переглядалися.
Відшкодування з місцевого бюджету різниці між встановленими розмірами тарифів та економічно обґрунтованими витратами ПП «Катруб» на послуги з вивезення побутових відходів не проводилось.
Причини перегляду тарифів: значне зростання цін на паливно-мастильні матеріали, збільшення мінімальної заробітної плати.
Розмір тарифу на вивезення твердих побутових відходів (в розрахунку на 1 м куб.) та його структура:
Матеріальні витрати – 19,25 грн., в тому числі:
паливо-мастильні матеріали – 17,61 грн.;
шини і акумулятори – 1,64 грн.
Амортизація транспортних засобів – 0,80 грн.
Спецодяг і допоміжні матеріали – 0,25 грн.
Основна заробітна плата працівників – 5,20 грн.
Нарахування на заробітну плату – 1,96 грн.
Загально - виробничі витрати – 2,10 грн.
Адміністративні витрати – 1,48 грн.
Всього виробнича собівартість – 31,04 грн.
Прибуток на виробничу собівартість – 5 % (згідно Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 р. № 1010):
31,04 х 0,05 = 1,55 грн.
Середній тариф за 1 м куб. твердих побутових відходів:
31,04 + 1,55 = 32,59 грн.
Знешкодження – 21,62 грн. (без ПДВ) - згідно договору про надання послуг зі знешкодження твердих побутових відходів.
Прибуток на виробничу собівартість для населення і бюджетних організацій – 4,6 % (згідно Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 р. № 1010).
31,04 х 0,046 = 1,43 грн.
Прибуток на виробничу собівартість для інших споживачів – 18,8 % (згідно Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня
2006 р. № 1010):
31,04 х 0,188 = 5,84 грн.
Тариф на вивезення твердих побутових відходів для населення та бюджетних організацій (за 1 м куб.):
31,04 + 1,43 + 21,62 = 54,10 грн., крім того ПДВ 20% – 10,82 грн.
Тариф на вивезення твердих побутових відходів для інших споживачів (за 1 м куб.):
31,04 + 5,84 + 21,62 = 58,50 грн., крім того ПДВ 20% – 11,7 грн.
Тариф на вивезення твердих побутових відходів для населення та бюджетних організацій (за 1 м куб.) –
64,92 грн. (з ПДВ).
Тариф на вивезення твердих побутових відходів для інших споживачів (за 1 м куб.) – 70,20 грн. (з ПДВ).
Відсоток зростання основних складових тарифу:
паливо-мастильні матеріали – 26,4 %;
основна заробітна плата працівників – 13,5%;
нарахування на заробітну плату – 13,5 %.
Відсоток підвищення тарифу:
- для населення та бюджетних організацій – 38,3 %;
- для інших споживачів – 47,54 %.
Періодичність надання послуг: згідно укладених договорів, з дотриманням вимог Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць.
Причини зміни тарифу: значне зростання цін на паливно-мастильні матеріали, калькуляція витрат на послуги з вивезення твердих побутових відходів ПП «Катруб».
Усі зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються протягом 15 календарних днів з дня публікації даної інформації (до 27.11.2014 р. включно) за адресою: 48120, Тернопільська область, Теребовлянський район, смт. Микулинці, вул. Санаторна, 2, тел./факс (03551) 5-15-47.