Документи → Архів VI скликання → Програми → <АРХІВ> Програми → Комплексна програма Державної податкової інспекції
КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА МОБІЛІЗАЦІЇ ЗУСИЛЬ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ ІНСПЕКЦІЇ ТА УПРАВЛІНЬ І ВІДДІЛІВ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПО ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ НАДХОДЖЕНЬ ДО РАЙОННОГО БЮДЖЕТУ
НА 2011-2014 РОКИ
НА 2011-2014 РОКИ
І.Обґрунтування необхідності Комплексної програми
Комплексна програма мобілізації зусиль Тернопільської об’єднаної державної податкової інспекції і відділів, управлінь Тернопільської районної державної адміністраціїпо забезпеченню надходжень до районного бюджету(в подальшому Комплексна програма) розроблена на основі Податкового кодексу України, Законів України “Про державну податкову службу в Україні”, “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”.
Комплексна програма являє собою комплекс заходів, які сприятимуть розвитку економіки району, і на цій основі, забезпеченню повного задоволення соціальних потреб. Зокрема, створенню сприятливих умов для розвитку підприємництва; збільшенню випуску якісних конкурентноздатних товарів, насиченню товарних ринків; зведенню до мінімуму негативного впливу на економіку району тіньового бізнесу; максимальному поєднанню інтересів суб’єктів підприємницької діяльності - платників податків з інтересами податкової служби, надходженню коштів до бюджетів всіх рівнів на основі добровільного виконання платниками своїх податкових зобов’язань; запобіганню злочинам та іншим правопорушенням у сфері оподаткування, їх розкриттю та розслідуванню.
Очікувані результати:
- розширення бази оподаткування, що дасть змогу зменшити податковий тиск на платників податків та забезпечити ефективне наповнення районного бюджету;
- посилення боротьби з правопорушеннями в сфері оподаткування;
- підвищення ефективності перевірочної роботи, яка за рахунок автоматизованого відбору платників для документальних перевірок дає змогу виявити ухилення від оподаткування при загальному зменшенні кількості перевірок та перевіряючих, забезпечує обов’язковість відповідальності порушників, залучення до оподаткування “тіньових” коштів шляхом відстеження товарно-грошових потоків, контролю за використанням готівки, легалізації зовнішньоекомічної діяльності, запобігання використання банківської системи з протиправною метою;
- розширення інформаційного забезпечення кожної ланки податкової служби, що сприятиме автоматизації процесу оподаткування, ефективному використанню наявних людських ресурсів, дасть можливість порівнювати відомості з різних джерел з метою виявлення ухилень від сплати податків;
- скорочення та ліквідацію податкового боргу шляхом поліпшення роботи з платниками податків, заохочення їх до добровільної сплати та скорочення заборгованості перед бюджетом.
Економічний ефект від виконання Комплексної програми:
Розширення бази оподаткування за рахунок виявлення додаткових резервів забезпечення бюджетних призначень (аналіз роботи підприємств “мінімізаторів” та тих, що входять до груп “ризику”; аналіз податкової звітності; аналіз зведених звітів про пільги в оподаткуванні), вжиття заходів направлених на зменшення та недопущення росту сум податкового боргу; проведення контрольно-перевірочної роботи та забезпечення повного та своєчасного надходження до міського бюджету донарахованих сум та інших заходів.
Розрахункові очікувані надходження по бюджетних призначеннях за рахунок виконання заходів передбачених Комплексною програмою:
- по податку на доходи фізичних осіб - 2 720,0 тис. грн.
- податок на прибуток підприємств - 150,0 тис.грн.
- збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності- 480,0 тис. грн.
- по єдиному податку для суб’єктів підприємницької діяльності - 200,0 тис. грн.
- по платі за землю - 20,0 тис. грн.
Розрахувати базу оподаткування на 2011 рік та забезпечити сплату податків у сумах:
- по податку на доходи фізичних осіб - 2 720,0 тис. грн.
- податок на прибуток підприємств - 150,0 тис.грн.
- збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності- 480,0 тис. грн.
- по єдиному податку для суб’єктів підприємницької діяльності - 200,0 тис. грн.
- по платі за землю - 20,0 тис. грн.
Розрахувати базу оподаткування на 2011 рік та забезпечити сплату податків у сумах:
- туристичний збір - 1,5 тис. грн..
- збір за першу реєстрацію транспортного засобу - 285,0 тис. грн.
- екологічний податок - 220,0 тис.
ІІ. Мета і основні завдання Комплексної програми
Комплексна програма мобілізації зусиль Тернопільської об’єднаної державної податкової інспекції і відділів, управлінь Тернопільської районної державної адміністраціїпо забезпеченню надходжень до районного бюджету на 2011 – 2014 роки враховує створення нових технологій податкової діяльності, які базуватимуться на використанні сучасної комп’ютерної техніки для створення бази, яка дозволить систематично і широко використовувати внутрішню та зовнішню інформацію для планування і виконання функцій щодо контролю за сплатою податків і зборів, аудиту, ефективної боротьби з ухиленнями від сплати і скорочення розмірів тіньової економіки.
В цілому ж робота по адмініструванню податків та зборів, забезпеченню надходжень до районного бюджету, яка враховує нову філософію партнерських відносин з платниками податків включає в себе:
- удосконалення системи планування (прогнозування) та обліку надходжень до бюджету;
- удосконалення системи конрольно-перевірочної роботи;
- правове забезпечення профілактики злочинності;
- удосконалення системи стягнення податків;
- впровадження сучасних інформаційних технологій в оподаткуванні;
- удосконалення роботи з платниками податків;
- зміцнення матеріально-технічної бази податкової служби та покращення її кадрового забезпечення.
ІІІ. Заходи комплексна програма мобілізації зусиль Тернопільської об’єднаної державної податкової інспекції і відділів, управлінь Тернопільської районної державної адміністрації по забезпеченню надходжень до районного бюджету на 2011 – 2014 роки
1.Удосконалення системи планування (прогнозування) та обліку надходжень до районного бюджету.
1.1. Виявляти додаткові джерела надходження платежів до районного бюджету. Всебічно аналізувати стан обсягів виробництва продукції, фінансово-економічний стан підприємств з метою мобілізації платежів до районного бюджету. За результатами аналізу та з врахуванням факторів, що негативно впливають на стан адміністрування податків та зборів, розробляти додаткові заходи щодо забезпечення надходжень до районного бюджету.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
управління економіки райдержадміністрації
1.2. Проводити роботу по скороченню кількості підприємств, що декларують від’ємне значення об’єкта оподаткування або його відсутність. Здійснювати моніторинг підприємств, які при значних сумах валових доходів, сплачують мізерні суми податку на прибуток.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
управління економіки райдержадміністрації
1.3. Вживати дієвих заходів, спрямованих на розширення бази оподаткування шляхом залучення до сплати податку на прибуток збиткових підприємств, підприємств що декларують відсутність об’єкту оподаткування. По кожному з них проводити всебічний аналіз причин їх безприбуткової діяльності.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
1.4. З метою упередження безпідставного відшкодування податку на додану вартість забезпечити контроль та комплекс заходів щодо правомірності відшкодування з бюджету сум податку на додану вартість.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
1.5. Забезпечити впровадження в дію сучасних методів роботи, заснованих на використанні новітньої комп’ютерної техніки та програмного забезпечення стосовно приймання та обробки податкової звітності платників податків, підготовленої у електронному вигляді (на магнітних носіях, засобами Інтернет, тощо).
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
1.6. Забезпечити організацію на високому рівні компанії декларування доходів, отриманих фізичними особами за рік, насамперед за рахунок цілеспрямованої роботи податкових органів щодо підвищення якості обслуговування платників та забезпечення добровільної сплати податків.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
1.7. Проводити аналіз зведених звітів про надані пільги в оподаткуванні, готувати висновки та пропозиції, з метою виявлення резервів забезпечення бюджетних призначень та недопущення втрат районного бюджету.
Фінансове управління райдержадміністрації
1.8. Організовувати роботу по висвітленню в засобах масової інформації питань пов’язаних з роботою збиткових підприємств, або тих, що сплачують незначні суми податків, з формуванням свідомості платника, щодо переваг добровільності і своєчасності сплати податків.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2. Удосконалення системи контрольно-перевірочної роботи.
2.1 Удосконалити систему відбору платників для документальних перевірок та підвищити якість контрольно-перевірочної роботи, звернувши особливу увагу на тих суб’єктів підприємницької діяльності, що декларують від’ємне та нульове значення об’єкту оподаткування, ухиляються від сплати податків, або вишукують схеми мінімізації податкових надходжень. Ретельно організовувати проведення перевірок бюджетоутворюючих підприємств.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.2. Проводити перевірки підприємств, що здійснюють торгівельно-посередницьку діяльність, які за результатами роботи мали незначні податкові зобов’язання при великих обсягах господарських операцій, відсутні основні фонди, мала чисельність працюючих на підприємстві та інші фактори ризику.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.3. З метою залучення до оподаткування фізичних осіб, що здійснюють торгівлю та надають різного роду послуги без відповідної державної реєстрації, організувати проведення комплексних попереджувально-профілактичних заходів, в першу чергу рейдів, відпрацювань, тощо. Систематично силами спеціально створених мобільних груп проводити оперативні перевірки суб’єктів підприємницької діяльності з питань дотримання чинного законодавства у сфері готівкового обігу.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.4. Прийняти участь у проведенні інвентаризації ринків та їх господарської діяльності. Проводити співбесіди з керівниками ринків щодо дотримання вимог правил торгівлі та стовідсоткового залучення до сплати податків платників, які здійснюють торгівельну діяльність на ринках відповідно до обраної ними системи оподаткування.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.5. Проводити перевірку дотримання правил торгівлі на ринках на предмет розміщення на торговому місці фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності, копій патентів, свідоцтв та інших необхідних документів.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.6. Здійснювати перевірки щодо дотримання суб’єктами господарювання вимог чинного законодавства з питань проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування, послуг. Особлива увага – суб’єктам підприємницької діяльності, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування, послуг та звітують про нереально низькі суми виручки по реєстраторам розрахункових операцій та розрахунковим книжкам, або звітують про відсутність об’єкту оподаткування податком на прибуток.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.7. Забезпечити належний контроль за поверненням в Україну валютної виручки, відстеження товарних і грошових потоків. При наявності даних, що свідчать про порушення суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності вимог чинного законодавства, організовувати та проводити тематичні перевірки з питань дотримання ними вимог валютного законодавства.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.8. Здійснити комплекс заходів по забезпеченню дієвого контролю за своєчасністю отримання декларацій про прибуток підприємств, з податку на додану вартість, а також за правомірністю надання податкових пільг і застосування ставок оподаткування.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.9. Здійснювати контроль за виробництвом та обігом підакцизних товарів, розрахунків суб’єктів підприємницької діяльності з бюджетом по акцизному збору.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.10. Забезпечити щорічне проведення моніторингу фінансових результатів діяльності суб’єктів господарювання, визначення економічного потенціалу та зростання виробничих потужностей цих суб’єктів, темпів зростання заробітної плати працівників, проведення перевірок відповідності середньої заробітної плати одного працівника до законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати.
Управління праці та соціального захисту
населення райдержадміністрації,
населення райдержадміністрації,
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
управління економіки райдержадміністрації
2.11. Організувати комплексні перевірки суб’єктів підприємницької діяльності з питань своєчасності розрахунків по заробітній платі, а також своєчасності сплати до міського бюджету податку з доходів фізичних осіб. Сприяти легалізації тіньової зайнятості населення міста.
Управління праці та соціального захисту
населення райдержадміністрації,
населення райдержадміністрації,
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.12. Організувати на постійній основі проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств та громадянами – суб’єктами господарської діяльності щодо погашення заборгованості по заробітній платі, недопущення її виплати без сплати податку з доходів фізичних осіб і відрахувань до Пенсійного фонду України, виплати заробітної плати не нижче від рівня мінімальної. У разі виявлення фактів порушень виплати заробітної плати, повноти та своєчасності перерахування податку з доходів фізичних осіб до бюджету іінформувати органи прокуратури та місцеві органи влади.
Управління праці та соціального захисту
населення райдержадміністрації,
населення райдержадміністрації,
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.13. Проводити роботу щодо виявлення суб’єктів господарювання як юридичних, так і фізичних осіб - підприємців, які виплачують заробітну плату у “конвертах”; ведуть подвійну бухгалтерію. Систематично запрошувати на постійно діючі спільні комісії суб’єктів підприємницької діяльності, які мінімізують заробітну плату, спільно розробляти заходи щодо покращення ситуації по виплаті заробітної плати та її максимальній легалізації, здійснювати контроль за додержанням роботодавцями законодавства про працю.
Управління праці та соціального захисту
населення райдержадміністрації,
населення райдержадміністрації,
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.14. Забезпечити систематичне проведення контрольних зустрічних звірок суб’єктів господарювання, які сплачують плату за землю, за використання надр та збір з
а геологорозвідувальні роботи.2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.15. Проводити інвентаризацію рішень органів місцевого самоврядування по запровадженню місцевих податків і зборів, перевірки відповідності до норм чинного закодавства строків сплати, розмірів ставок цих податків. Ініціювати перед органами місцевого самоврядування перегляд ставок місцевих податків і зборів.
Управління економіки райдержадміністрації,
Фінансове управління райдержадміністрації,
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.16. Вживати заходів припинення права користування земельними ділянками з підстав передбачених статтею 17 Закону України “Про плату за землю” та статтею 141 Земельного кодексу України за систематичну несплату землекористувачами земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності .
2011-2014 роки
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.17. Систематично проводити звірку з центром зайнятості населення в плані обміну інформацією про суб’єктах господарювання–фізичних осіб, які зареєстрували трудові угоди з найманими працівниками, з метою уникнення використання різноманітних схем для мінімізації виплачених доходів найманим працівникам.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.18. Проводити стовідсоткову інвентаризацію закріплених за працівниками інспекції дільниць на предмет виявлення та вжиття заходів до підприємців, які здійснюють торгівельну діяльність, діяльність у сфері громадського харчування, надають транспортні перевезення, займаються виготовленням одягу без використання найманих працівників.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.19. Проводити аналіз діючих ставок по єдиному податку з урахуванням видів діяльності, номенклатури товарів, з метою суттєвого розширення переліку видів господарської діяльності для платників єдиного податку. В разі потреби виносити на розгляд та затвердження сесії районної Ради нові ставки єдиного податку для суб’єктів господарської діяльності - фізичних осіб.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.20. Готувати матеріали та брати участь у діяльності міжвідомчих робочих груп з питань: забезпечення мобілізації податкових та інших надходжень до районного бюджету та зменшення їх податкового боргу; роботі з підприємствами - “мінімізаторами” та збитковими підприємствами. Максимально використовувати наявні важелі впливу до тих керівників підприємств, які ухиляються від оподаткування або мінімізують сплату податків.
Управління економіки райдержадміністрації,
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.21. Проводити заходи щодо залучення до податкового обліку суб’єктів господарської діяльності, які ухиляються від реєстрації, здійснення належної взаємодії з органами державної реєстрації та статистики.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.22. Систематично проводити аналіз поданої приватними підприємцями звітності до податкової інспекції, заяв на продовження дії фіксованих патентів. Здійснювати контроль за приватними підприємцями, які не подають звітність до податкового органу більше року і передавати матеріали на припинення їх підприємницької діяльності через суд.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.23. Забезпечити стовідсоткове залучення суб’єктів господарської діяльності, що здійснюють торгівлю на ринках до сплати фіксованого податку, за рахунок систематичного проведення рейдів, складання протоколів про адміністративні правопорушення за здійснення діяльності без державної реєстрації, тісній співпраці з керівниками ринків, щодо проведення спільної інвентаризації наявних у суб’єктів господарської діяльності документів на право здійснення торгівлі.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.24. Проводити щоквартально з органами реєстрації звірки стосовно придбаних транспортних засобів, з метою стовідсоткового залучення до сплати сум збору за першу реєстрацію транспортного засобу.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.25. Систематично проводити перевірки суб’єктів господарської діяльності на предмет сплати збору за місця для паркування транспортних засобів.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.26. Підвищення якості та ефективності документальних перевірок за рахунок зменшення кількості малоефективних перевірок, для чого проводити ретельну до перевірочну роботу із використанням всіх наявних інформаційних ресурсів (оперативних джерел, аналітичних розробок баз даних, Банку даних про сумнівні фінансові операції, тощо).
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.27. Накопичення, узагальнення та аналіз інформації про шляхи ухилення від оподаткування та мінімізації податкових зобов’язань з метою організації перевірок платників податків, з найбільшою вірогідністю порушення податкового законодавства.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2.28. Для формування якісного Національного плану-графіку перевірок проводити аналіз інформації про фізичних осіб – підприємців, що задекларували значний валовий дохід при відсутності чистого доходу або його мінімальному значенню.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
3. Профілактика та боротьба зі злочинністю у сфері оподаткування.
3.1. Організувати та здійснити контрольно-перевірочні та оперативно-розшукові заходи спрямовані на протидію незаконному відшкодуванню податку на додану вартість, своєчасне виявлення і руйнування схем ухилення від сплати податку на додану вартість (віртуального ПДВ), запобігання незаконному відшкодуванню, насамперед посередницькими структурами, що спеціалізуються на цих операціях шляхом неймовірного завищення цін на товари і продукцію.
2011-2014 роки
Головний відділ податкової міліції Тернопільської
об’єднаної державної податкової інспекції
Головний відділ податкової міліції Тернопільської
об’єднаної державної податкової інспекції
3.2. Оперативно відслідковувати діяльність стійких угрупувань, які спеціалізуються на створенні та використанні фіктивних підприємств, “конвертаційних” центрів, здійснювати заходи щодо викриття фіктивних підприємств на етапі їх взяття на податковий облік в органах податкової служби та після набуття ними ознак фіктивності.
2011-2014 роки
Головний відділ податкової міліції Тернопільської
об’єднаної державної податкової інспекції
Головний відділ податкової міліції Тернопільської
об’єднаної державної податкової інспекції
3.3. З метою виконання доручень Президента України та Кабінету Міністрів України активізувати роботу щодо проведення оперативно-розшукових заходів, спрямованих на викриття резонансних злочинів з відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом, паливно-енергетичному комплексі, сфері виробництва спирту та лікеро-горілчаних виробів.
2011-2014 роки
Головний відділ податкової міліції Тернопільської
об’єднаної державної податкової інспекції
Головний відділ податкової міліції Тернопільської
об’єднаної державної податкової інспекції
3.4. Забезпечити виявлення і вилучення з обігу фальсифікованих алкогольних напоїв, протидію їх незаконному виробництву, насамперед з недоброякісної сировини (матеріалів), що становлять загрозу для життя і здоров’я людей, встановлення джерел надходження спирту, підроблених марок акцизного збору, осіб, які здійснюють їх реалізацію та місць виготовлення такої продукції.
2011-2014 роки
Головний відділ податкової міліції Тернопільської
об’єднаної державної податкової інспекції
Головний відділ податкової міліції Тернопільської
об’єднаної державної податкової інспекції
3.5. Здійснити контроль за наявністю марок акцизного збору встановленого зразка на пляшках (упаковках) алкогольних напоїв і на пачках тютюнових виробів під час їх транспортування, зберігання і реалізації. Провести заходи щодо забезпечення своєчасного порушення та якісного розслідування кримінальних справ за фактами незаконного виготовлення та використання підроблених марок акцизного збору.
2011-2014 роки
Головний відділ податкової міліції Тернопільської
об’єднаної державної податкової інспекції
2011-2014 роки
Головний відділ податкової міліції Тернопільської
об’єднаної державної податкової інспекції
3.6. Вжити вичерпних заходів по протидії ввезенню та розповсюдженню на території району контрабандної аудіо-відеопродукції, компакт-дисків, друкованої продукції, а також знешкодженню підпільних виробництв контрабандної продукції.
2011-2014 роки
Головний відділ податкової міліції Тернопільської
об’єднаної державної податкової інспекції
2011-2014 роки
Головний відділ податкової міліції Тернопільської
об’єднаної державної податкової інспекції
3.7. Вжити комплексних оперативно-розшукових заходів, направлених на недопущення незаконної реалізації майна, яке знаходиться в податковій заставі. При встановленні таких випадків негайно вживати заходи, щодо притягнення до відповідальності.
2011-2014 роки
Головний відділ податкової міліції Тернопільської
об’єднаної державної податкової інспекції
2011-2014 роки
Головний відділ податкової міліції Тернопільської
об’єднаної державної податкової інспекції
3.8. Організувати роботу щодо своєчасного упередження фактів фіктивного банкрутства. За виявленими фактами фіктивного банкрутства, де вбачаються ознаки злочину за ст.218 Кримінального кодексу України, здійснити збір матеріалів та їх передачу до слідчих підрозділів для вирішення питання про притягнення винних осіб до кримінальної відповідальності.
2011-2014 роки
Головний відділ податкової міліції Тернопільської
об’єднаної державної податкової інспекції
Головний відділ податкової міліції Тернопільської
об’єднаної державної податкової інспекції
4. Забезпечення погашення податкових зобов’язань.
4.1. З метою упередження виникнення податкового боргу розглядати пропозиції підприємств і організацій щодо надання розстрочення податкових зобов’язань згідно вимог ст.14 Закону України “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” №2181-111 від 21.12.2000р.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
4.2. З метою погашення податкового боргу суб’єктами підприємницької діяльності, які допустили несплату нарахованих зобов’язань, систематично організовувати перевірки фінансово-господарської діяльності даних підприємств, здійснювати опис заставного майна з подальшою реалізацією його через уповноваженні товарні біржі.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
4.3. З метою погашення податкового боргу проводити аналіз звітів керівників державних та комунальних підприємств-боржників та акціонерних товариств, контрольний пакет акцій яких належить державі. До керівників, які не забезпечують скорочення податкового боргу або допускають його збільшення, застосовувати заходи адміністративного впливу, включаючи розірвання з ними трудових контрактів.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
4.4. З метою запобігання вчиненню правопорушень, пов’язаних з відчуженням заставного майна без погодження з органами державної податкової служби посадовими особами підприємств-боржників, здійснити комплекс організаційно-правових заходів по недопущенню фактів самовільного відчуження майна з податкової застави та постійно здійснювати контроль за його збереженням.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
4.5. Вживати вичерпні організаційні заходи щодо упередження росту податкового боргу – повної сплати поточних і донарахованих податкових зобов’язань – та забезпечити виконання нормативів скорочення податкового боргу. Встановити контроль за виконанням нормативів скорочення податкового боргу.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
4.6. Систематично здійснювати контроль за проведенням роботи по відновленню платоспроможності та визнання банкрутами підприємств - боржників. Сприяти прискоренню процедури визнання банкрутами підприємств, у яких відсутні активи для погашення податкового боргу із метою подальшого його списання , завершення процедури ліквідації та зняття з державної реєстрації таких підприємств - боржників відповідно до діючих вимог.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
5. Впровадження сучасних інформаційних технологій в оподаткуванні та удосконаленні роботи з платниками податків.
5.1. Удосконалювати роз’яснювальну роботу серед платників податків із застосуванням норм чинного законодавства.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
5.2. З метою своєчасного та професійного інформування платників про зміни в податковому законодавстві, що сприятиме підвищенню рівня добровільної сплати податків, здійснити комплекс заходів щодо поліпшення ідейно-тематичного змісту теле - та радіопередач, які готуються Тернопільською об’єднаною державною податковою інспекцією.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
5.3. Розширити тематику публікацій для суб’єктів підприємницької діяльності на сторінках засобів масової інформації.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
5.4. Забезпечити тиражування передач податкової тематики на аудіо касети для інформування широкого кола платників про зміни в податковому законодавстві на ринках, інших місцях масового перебування людей.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
5.5. Забезпечити належне проведення податкового всеобучу шляхом організації семінарів, круглих столів, брифінгів за участю керівників та бухгалтерських працівників підприємств, установ та організацій. Готувати відповідні методичні рекомендації, зразки податкової звітності, буклети, тощо.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
5.6. Забезпечити в Тернопільській об’єднаній державній податковій інспекції належну роботу громадської приймальні для роз’яснень податкового законодавства, особистого прийому платників та розгляду їх звернень.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
5.7. З метою підвищення податкової культури населення, виховання платників в дусі добровільної сплати податків, пропаганди та вивчення основ податкового законодавства молоддю, проводити в навчальних закладах місячники податкових знань, огляди-конкурси на кращий твір (реферат) з податкової тематики, вікторини, брейн - ринги, ділові ігри, конкурси серед засобів масової інформації на краще висвітлення податкової тематики, інші заходи.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
5.8. Формування податкової культури у підростаючого покоління. Проведення тематичних лекцій та конкурсів у загальноосвітніх школах. Участь у конкурсах дитячої творчості з податкової тематики.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
6. Робота з кадрами, зміцнення матеріально-технічної бази Тернопільської об’єднаної державної податкової інспекції
6.1. Здійснити комплекс організаційних заходів щодо удосконалення роботи з кадрами, в першу чергу по забезпеченню належної їх підготовки, перепідготовки, створенню дієвого кадрового резерву. Гостро реагувати на факти зловживань, корупційні діяння, інші правопорушення з боку працівників податкової служби. Комплектувати посади державних службовців відповідно до вимог законів “Про державну службу”, “Про боротьбу з корупцією”, Кодексу Законів про працю України.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
6.2. Забезпечити належне функціонування, технічне обладнання 3-х канальної довідково-інформаційної служби податкових органів “1507”.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
6.3. З метою покращення умов праці працівників Тернопільської об’єднаної державної податкової інспекції та прийому і обслуговування платників податків, забезпечення життєдіяльності податкової служби продовжити реконструкцію та обладнання адміністративного приміщення, благоустрій території.
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
6.4. Придбання комп’ютерної техніки та копіювальної техніки, включаючи комп’ютери, сервери, копіювальні апарати та принтери для створення бази, яка дозволить систематично і всебічно використовувати внутрішню та зовнішню інформацію.
Фінансове управління райдержадміністрації
2011-2014 роки
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція
Тернопільська об’єднана державна податкова інспекція