Уроки компаративного аналізу – вимога часу 27.02.2012 24 лютого на базі Острівської ЗОШ І-ІІІ ступенів проведено районний проблемний семінар вчителів української та світової літератури з проблеми «Компаративістика як складова профільного вивчення предметів мовно-літературного циклу в старшій профільній школі:теорія і практика»
Уроки компаративного аналізу – вимога часу Одним з перспективних напрямів у вивченні світової та української літератури є компаративний підхід, який дає можливість вийти за межі локального прочитання твору. Встановити взаємозв’язки (генетичні, контактні, типологічні) поміж різними текстами, національними літературами, творами мистецтва, оригіналами й перекладами, а головне – краще усвідомити власну ідентичність, місце рідної культури в діалозі культур, зберегти національні духовні цінності. Компаративістика як наука – це широкий спектр методів аналізу, яких сьогодні потребує і сучасна методика викладання світової та української літератури в середніх загальноосвітніх закладах. Оволодіння методами компаративного аналізу сприятиме не тільки поглибленому й творчому вивченню творів, а й активізації читацької активності школярів, реалізації естетичних та виховних завдань вивчення літератури. Проведено відкритий урок з елементами компаративного аналізу в 11 класі «Життєподібний сюжет і філософсько-символічний зміст повісті-притчі Е.Хемінгуея «Старий і море» вчителем світової літератури Галковською Х.М. |