Отримання картки платника податків – підстава візиту у податкову 21.10.2019
Упродовж січня-вересня цього року 17 Центрів обслуговування платників органів ДПС Тернопільської області відвідали 262 180 осіб. Податківці надали їм 88 370 адміністративних послуг. Варто зазначити, що мешканці нашого краю активно користуються електронними сервісами, застосовуючи ключі електронного цифрового підпису, тому нечасто роблять особисті візити у податкову. Третю частину усіх адмінпослуг надали фахівці Тернопільського управління – 29 066 (32,9%), трохи менше Кременецького – 17 296 (19,6%) та Теребовлянського управлінь – 14 016 (15,8%). Працівники Чортківського та Козівського управлінь надали відповідно 13 427 (15,2%) та 10 171 (11,5%) адмінпослуг, а також ГУ ДПС в області – 4 394 (4,9%). Найчастіше зверталися платники щодо видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Цією послугою скористалися 36 602 відвідувачі. Також значну кількість послуг отримали щодо видачі відомостей із Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків – 22 060. Ще 5 428 осіб відвідали ЦОПи, аби отримати витяги з реєстру платників єдиного податку. Трохи менше відвідувачів, а це 5 109 осіб, побували з метою реєстрації платників єдиного податку. У ЦОПі Тернопільської ДПІ працівники сектору реєстрації користувачів управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДФС України надають послуги з безкоштовної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису для юридичних осіб, приватних підприємців та громадян. Так, упродовж січня-вересня 2019 року фахівці підрозділу згенерували 8 163 відкритих ключі електронного цифрового підпису. Сектор комунікацій Головного управління ДПС у Тернопільській області |