Як отримати електронні довірчі послуги філіям? 17.04.2020
Документи, необхідні для отримання електронних довірчих послуг філіями підприємств та установ державної форми власності (далі – установа): • заповнена та підписана Реєстраційна картка для юридичної особи встановленого зразка, у двох примірниках; • додаток до Реєстраційної картки (в разі одночасного отримання ЕДП для більш ніж одного працівника), у двох примірниках; • оригінал положення про філію або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення); • документи, що підтверджують повноваження керівника філії (копія довіреності на право здійснення повноважень щодо укладення від імені юридичної особи правочинів); • копія рішення керівника установи про визначення відповідальної особи/підрозділу в установі*; • копія дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства або службової картки (за наявності таких осіб); • копія паспорта заявника (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) або копія паспорта заявника виготовленого у формі картки, що містить безконтактний електронний носій (копії лицьової та зворотної сторін) або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена підписом власника; • копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян); • копія документа про зміну прізвища заявника, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища); • копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків**, засвідчена підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків, замість копії картки платника податків, може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову. * - вимагається відповідно до п. 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749 «Про затвердження Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності». ** - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія картки платника податків не подається. До реєстраційних документів також потрібно додавати: 1. У разі здійснення генерації особистих ключів заявником у Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС – носій інформації для генерації особистого ключа заявника з розрахунку один носій для одного ключа. 2. У разі здійснення генерації особистих ключів на робочому місці заявника за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» – запити на формування кваліфікованих сертифікатів для кожного заявника в електронному вигляді. ППри здійсненні генерації особистих ключів заявником на своєму робочому місці, заявник повинен зберігати запити (2 шт.) на формування кваліфікованих сертифікатів у форматах: «ПІБ EU-XXXXXXXX.p10» та «ПІБ EU-KEP-XXXXXXXX.p10». Розширення файлу запиту (.p10) повинно залишатися без змін. Наприклад: Петренко Петро Васильович EU-6E50VH92.p10; Петренко Петро Васильович EU-KEP-3R15GT23.p10, де: «Петренко Петро Васильович» – прізвище, ім’я по батькові підписувача; «EU-6E50VH92.p10» – унікальне ім’я файлу запиту для формування сертифіката кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що формується програмним забезпеченням за замовчуванням; «EU-KEP-3R15GT23.p10» – унікальне ім’я файлу запиту для формування сертифіката за протоколом розподілу, що формується програмним забезпеченням за замовчуванням. Сектор комунікацій Головного управління ДПС у Тернопільській області |