Податкові новини

 

 


Алгоритм дій для отримання електронного ключа
17.12.2020



 

Головне управління ДПС у Тернопільській області повідомляє, що на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусу COVID-19 на території України для отримання у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Надавач) електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) потрібно підготувати необхідний перелік реєстраційних документів для отримання ЕДП, з яким можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» офіційного інформаційного ресурсу Надавача (https://acskidd.gov.ua/etrusted-services), обравши відповідну категорію.

Потім платник зобов’язаний прийти з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів. Наголошуємо, що надавач не надає послуги з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів). При цьому надання ЕДП здійснюватиметься лише за наявності у клієнтів засобів захисту від респіраторних захворювань.

 

Відділ пресслужби Головного управління ДПС

у Тернопільській області