На Тернопільщині оформили в податковій майже 10800 електронних ключів 14.06.2021
Упродовж січня-травня цього року представники бізнесу та жителі Тернопільського краю отримали 10752 сертифікати електронного цифрового підпису. Для цього вони звертались у сектор реєстрації користувачів управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДПС України, що діє у Центрі обслуговування платників Тернопільської ДПІ. Дана послуга з видачі посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису для юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадян є безкоштовною, займає декілька хвилин, а надає широкі можливості для користування електронними сервісами податкової служби. А це дуже комфортно, оскільки можна подати звітність у зручний для себе час доби через "Електронний кабінет", переглянути стан сплати податкових платежів, перевірити на часність свого бізнес-партнера тощо. Загалом із початку 2021 року фахівці структурних підрозділів Головного управління ДПС у Тернопільській області надали 40320 адміністративних послуг. При чому працівники підрозділу електронних сервісів надали 29 714 адміністративних послуг. Порівняно ж з січнем-травнем 2020 року кількість наданих послуг збільшилася на 1621. Найчастіше звертаються жителі Тернопілля, аби отримати картку платника податків та внести до паспорта громадянина України дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Цією послугою скористалися 16507 осіб. Відомості із Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків отримали 10343 наших краян. Ще для 3809 осіб видали витяги з реєстру платників єдиного податку, а 2232 зареєстрували платниками єдиного податку. Сектор інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Тернопільській області |