У понеділок, 13 квітня 2020 року, з 10 до 11 год. в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Тернопільській області для жителів Лановецького, Підволочиського, Теребовлянського та Тернопільського районів працюватиме пряма телефонна лінія щодо питань пенсійного забезпечення.
Телефони «прямих ліній»:
Лановецький район : (03549) 2 19 46
Підволочиський район : (03543) 2 26 43
Теребовлянський район : (03551) 2 35 98
Тернопільський район : (0352) 53 51 54
Пенсійний фонд України рекомендує людям літнього віку в умовах розповсюдження коронавірусної інфекції мінімізувати соціальні контакти.
Отримати відповіді на нагальні питання щодо призначення , перерахунків та виплати пенсій можливо не виходячи з дому у телефонному режимі, або через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).
Бережіть себе – збережете Україну!
Головне управління
Пенсійного фонду України
в Тернопільській області
Проведено пряму телефонну лінію з питань пенсійного забезпечення 05.11.2020
Надання жителям області консультацій та роз’яснень з питань пенсійного забезпечення залишається серед пріоритетів діяльності Головного управління Пенсійного фонду України у Тернопільській області. В умовах карантину, роз’яснювальна робота з цих питань дещо змінилась - спілкування з громадянами відбувається у телефонному режимі. Тому керівництво Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області щотижнево проводять прямі телефонні гарячі лінії. В черговий раз на дзвінки громадян відповідала заступник начальника Головного управління Галина Скрепецька. Жителі області, які телефонували, цікавилися порядком обчислення та підтвердження страхового стажу, умовами пенсійного забезпечення людей з інвалідністю, віком виходу на пенсію жінок у поточному році та мінімальним страховим стажем, який необхідно мати при оформленні пенсії за віком. Також, Галина Скрепецька повідомила дозвонювачам про послуги, які надає Пенсійний фонд України у електронному вигляді. Розповіла, як зареєструватись на вебпорталі електронних послуг, щоб оперативно отримувати необхідну інформацію про зарахування страхового стажу, довідки форми ОК-5, ОК-7 та подавати документи для призначення пенсії, запити чи звернення, без особистого відвідування Фонду. Головне управління 05.11.2020 |