Головне управління Пенсійного фонду інформує

 Відбудуться прямі телефонні лінії


 

У понеділок, 13 квітня 2020 року, з 10 до 11 год. в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Тернопільській області для жителів Лановецького, Підволочиського, Теребовлянського та Тернопільського районів працюватиме пряма телефонна лінія щодо питань пенсійного забезпечення.

 

Телефони «прямих ліній»:

Лановецький район : (03549) 2 19 46

Підволочиський район : (03543) 2 26 43

Теребовлянський район : (03551)  2 35 98

Тернопільський район : (0352) 53 51 54

 

Пенсійний фонд України рекомендує людям літнього віку в умовах розповсюдження коронавірусної інфекції мінімізувати соціальні контакти.

Отримати відповіді на нагальні питання щодо призначення , перерахунків та виплати пенсій можливо не виходячи з дому у телефонному режимі, або через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).

 

Бережіть себе – збережете Україну!

 

 

Головне управління
Пенсійного фонду України
в Тернопільській області

Відкриття нового сервісного центру Пенсійного фонду у Тернополі - черговий крок, який полегшить громадянам спілкування із Пенсійним фондом України
30.12.2020


 

 

Відтепер, жителі міста Тернополя отримують послуги з питань пенсійного забезпечення у новому сервісному центрі за адресою м. Тернопіль, вул. Лисенка, 1. Сервісний центр відвідали голова Тернопільської обласної державної адміністрації Володимир Труш та перший заступник голови Тернопільської обласної ради Володимир Болєщук.

Під час ознайомлення з облаштуванням та організацією роботи сервісного центру  Володимир Труш особисто скористався послугами, які надає сервісний центр, а саме отримав довідку форми ОК-5, яка містить дані застрахованої особи щодо сум нарахованої заробітної плати, страхового стажу, сплати страхових внесків.     

- У сервісному центрі створено усі умови для належного прийому та  обслуговування громадян, зокрема встановлено інформаційний термінал електронної черги для реєстрації відвідувачів, а в зонах очікування та прийому нові меблі та сучасна техніка. Нове обладнання значно покращить роботу та дасть змогу громадянам отримувати пенсійні послуги у більш зручних і комфортних умовах,-прокоментував очільник області та звернув увагу на доступність, оперативність надання потрібної інформації.    

- Для обслуговування особливих клієнтів приміщення облаштовано доступним заїздом для осіб з обмеженими можливостями, а всередині будівля забезпечена зручною навігацією завдяки тактильним та візуальним позначенням – табличками дубльованими рельєфно-крапковим шрифтом Брайля. Зал облаштований інформаційними матеріалами, які стануть корисними для відвідувачів різних цільових груп – зазначив начальник Головного управління Пенсійного фонду України Ігор Москалик.

Створення таких сучасних відділів, які забезпечать максимальну зручність для громадян, високу якість обслуговування, комплексне й оперативне вирішення питань осіб, які звертаються до органів Фонду – це вимога часу. Система обслуговування й інформаційні технології, які використовуються у таких сервісних центрах, дозволяють значно оперативніше та якісніше надавати послуги.

 

Головне управління
Пенсійного фонду України
в Тернопільській області