Головне управління Пенсійного фонду інформує

 Відбудуться прямі телефонні лінії


 

У понеділок, 13 квітня 2020 року, з 10 до 11 год. в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Тернопільській області для жителів Лановецького, Підволочиського, Теребовлянського та Тернопільського районів працюватиме пряма телефонна лінія щодо питань пенсійного забезпечення.

 

Телефони «прямих ліній»:

Лановецький район : (03549) 2 19 46

Підволочиський район : (03543) 2 26 43

Теребовлянський район : (03551)  2 35 98

Тернопільський район : (0352) 53 51 54

 

Пенсійний фонд України рекомендує людям літнього віку в умовах розповсюдження коронавірусної інфекції мінімізувати соціальні контакти.

Отримати відповіді на нагальні питання щодо призначення , перерахунків та виплати пенсій можливо не виходячи з дому у телефонному режимі, або через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).

 

Бережіть себе – збережете Україну!

 

 

Головне управління
Пенсійного фонду України
в Тернопільській області

Електронний лікарняний – зручний сервіс від Пенсійного фонду України
07.09.2021


 

 

Кожного дня ми працюємо для Вас! Сьогодні працівниками Фонду  впроваджується у територіальних сервісних центрах нова послуга. Таким чином медичні заклади Тернопільщини поступово матимуть можливість перейти на формування електронних медичних висновків про тимчасову непрацездатність. З 1 вересня цього року всі медичні заклади мають  можливість формувати їх в електронному вигляді.

Е-лікарняний так як і паперовий листок непрацездатності є підставою для встановлення факту тимчасової непрацездатності працівника, звільнення його від виконання роботи, а також для надання допомоги по тимчасовій непрацездатності за рахунок роботодавця перших 5-ти днів непрацездатності та від Фонду соціального страхування України за всі наступні.

Таким чином, між Пенсійним фондом України, Національною службою здоров’я та Фондом соціального страхування відбувається обмін інформацією та в електронному Реєстрі формується е-лікарняний.

На підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність він реєструється за єдиним номером в Реєстрі електронних документів, до якого потрапляє лише та інформація, яка необхідна для нарахування виплат. У ньому вказується причина та період тимчасової непрацездатності, а також дані лікаря.

Після формування електронного медичного висновку, працівнику потрібно лише повідомити про це свого роботодавця. З цього моменту і пацієнт, і роботодавець мають можливість переглядати інформацію про відкриття е-лікарняного в кабінеті страхувальника та застрахованої особи на вебпорталі Пенсійного фонду України.

Така послуга є доволі зручною, оскільки працівнику не потрібно нести на роботу паперовий листок непрацездатності. Роботодавець бачить всю необхідну інформацію в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України.

 

Головне управління
Пенсійного фонду України
в Тернопільській області