ДокументиАрхів VI скликанняПрограми → Районна програма функціонування Центру надання адміністративних послуг у Тернопільському районі

 Затверджено

 рішенням районної ради
від 27.09.2013 року №324

 

Районна програма функціонування Центру надання адміністративних послуг у Тернопільському  районі на 2013-2014 роки.

ВСТУП

Районна програма функціонування Центру надання адміністративних послуг (далі-ЦНАП) у  Тернопільському  районі розроблена на виконання Закону України “Про адміністративні послуги” від 06.09.2012 р. № 5203-VI та у відповідності із Законом України „Про місцеві державні адміністрації», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 р. №737 «Про заходи щодо упорядкування адміністративних послуг», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.02.2006 р. №90-р «Про схвалення Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади».

Розробник Програми  - Тернопільська районна державна адміністрація.

Метою Програми є створення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади, шляхом створення та функціонування Центру адміністративних послуг (ЦНАП).

Побудова ефективної системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади району.

Очікувані кінцеві результати від реалізації Програми:

Забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг

Відповідальний виконавець програми   посадова особа, відповідальна за створення Центру надання адміністративних послуг- заступник голови райдержадміністрації у відповідності до функціональних обовязків

Виконавці:    Тернопільська районна державна адміністрація

Терміни реалізації Програми 2013-2014 роки

Обсяги коштів, необхідних на фінансування заходів – всього 2013рік -120 тис.грн.,

2014 рік- 40 тис.грн.

Основні джерела фінансування

Місцевий бюджет – 160 тис.грн.

 

1. Сучасний стан справ і проблеми пов’язані з наданням адміністративних послуг

Однією з актуальних проблем при формуванні громадянського суспільства є потреба в розвитку та підтримці довіри громадян до органів влади та інших органів місцевого самоврядування. Складовою частиною цього напряму є своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг.

Існуюча в районі організація надання адміністративних послуг характеризується в даний час багатьма недоліками і проблемами об'єктивного і суб'єктивного характеру, що створюють значні труднощі для одержувачів адміністративних послуг:

- відсутність достатньої інформації щодо порядку надання адміністративних послуг;

- субєкти надання адміністративних послуг розміщені в різних приміщеннях;

- у більшості виконавчих органів існують обмежені дні та години прийому;

- необхідність звернення до декількох органів виконавчої влади для вирішення питань, що передують отриманню кінцевого документа як результату надання адміністративної послуги. Одержувачу послуг необхідно здійснити багато погоджувальних дій у значної кількості органів виконавчої влади, що збільшує термін отримання адміністративної послуги;

- строки, встановлені для надання деяких послуг, є необґрунтовано тривалими;

- наявність різноманітних баз даних органів виконавчої влади та інших відомств, не пов’язаних між собою, та необхідність збору одержувачем послуг підтверджуючої інформації з різних організацій для отримання кінцевого результату;

- відсутність єдиної системи взаємодії органів виконавчої влади щодо надання адміністративних послуг;

- недостатній організаційний та технічний рівень комунікації між органами виконавчої влади;

- відсутність відкритої та зрозумілої інформації щодо надання адміністративних послуг;

- часті зміни порядку надання адміністративних послуг;

2. Завдання програми.

    - побудова ефективної системи надання адміністративних послуг Тернопільською районною

    державною адміністрацією, шляхом створення та функціонування Центру надання   

   адміністративних послуг;

- підвищення якості надання адміністративних послуг через аналіз даних моніторингу їх    надання та рівня задоволеності одержувачів.

3. Основні функції центру надання адміністративних послуг (ЦНАП).

-   надання адміністративних послуг;

- консультування одержувачів адміністративних послуг щодо прийому вхідних пакетів

  документів, обробка документів та видача результату послуги;

 - організація передачі документів із ЦНАП до субєктів надання послуг, що беруть участь   

   в наданні відповідних адміністративних послуг, а також передачі вихідних документів   

   до ЦНАП;

- залучення представників субєктів надання послуг для вирішення спірних питань, що виникають в процесі надання адміністративних послуг.

4. Очікувані результати.

Наявність в районі Центру надання адміністративних послуг в кінцевому результаті дає:

- можливість забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг;

- виконання стандартних, спрощених процедур для отримання бажаного результату;

- зменшення часу, необхідного для відвідування установ- субєктів надання послуг, причетних до підготовки та надання документів реєстраційного та погоджувального характеру;

- отримання максимуму адміністративних послуг в одному приміщенні;

- зручний для споживачів адміністративних послуг режим роботи ЦНАП.

5.Фінансове забезпечення Програми

Фінансове забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів районного бюджету відповідно до рішення Тернопільської районної ради.